KaaS
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Etelä-Karjala (South Karelia)
- Laitteisto
- Satellite dish 97 cm, Inverto Unicable II microhead for 32 tuners, Technomate TM 2300 M3 swing motor, Gigablue Uhd Quad 4K Pro, Digita antenna network, with Sundtek USB DVB-C/T2 tuner, with (slot1) latest OpenVix and (slot2) latest OpenATV.
No niin, tulihan se vihdoinkin Postista tuo Gigablue UHD Quad 4K Pro, jossa ”Factory Software” Ajattelin heti alkuun asentaa uusimman Openvix 6 8 003 laitteeseen ja laitteen näytössä lukee ”Do not unplug. Flashing in progress” ja punainen viiva palaa vieressä.
Kuinka kauan yleisesti ottaen pitäisi ensimmäinen kerta viedä aikaa? Nyt on vienyt noin 35 minuuttia. Pitääkö olla huolissaan vai olenko vain liian malttamaton odottamiseen?
EDIT: nyt tehnyt tätä: yhden tunnin ajan.
Kuinka kauan yleisesti ottaen pitäisi ensimmäinen kerta viedä aikaa? Nyt on vienyt noin 35 minuuttia. Pitääkö olla huolissaan vai olenko vain liian malttamaton odottamiseen?
EDIT: nyt tehnyt tätä: yhden tunnin ajan.