Tervehdys kaikille.
Olen koittanut etsiä täältä vastausta mutta ei ihan heti ole iskenyt silmään tai sitten olen todellinen puusilmä.
Laitteisto on: vu+ duo2 2 x s2 viritin (eli se yhdellä kortilla kaksi) ja kiintis. Satshopin kone ja image
Hommasin CD:n lautas paketin jonka mukana tuli heidän oma valkoinen poksi.
Asentaja kävi asentamassa piuhoja aikaa sitten ja tänään saapui VU+ Duo2:nen.
Asentaja veti yhden piuhan valkoiselle poksille joka toimii ihan nätisti.
Asentaja veti toisen piuhan olkkariin jonne hommasin ko laitteen. Asentaja sano, että pitää olla se jakaja kiinni jotta toimii. Noh kun olen tässä 1h verran pähkäillyt niin en saa sitten toimiin mitenkään kanavia. Ei löydä yhtään mitään.
ohjeiden mukaan tehnyt mitä tuli satshopin kautta niin ei vaan löydä mitään.
Joten voisitteko gurut auttaa? Jos ei valkene niin kyselkää. Olen ihan n00b sat asioissa
Olen koittanut etsiä täältä vastausta mutta ei ihan heti ole iskenyt silmään tai sitten olen todellinen puusilmä.
Laitteisto on: vu+ duo2 2 x s2 viritin (eli se yhdellä kortilla kaksi) ja kiintis. Satshopin kone ja image
Hommasin CD:n lautas paketin jonka mukana tuli heidän oma valkoinen poksi.
Asentaja kävi asentamassa piuhoja aikaa sitten ja tänään saapui VU+ Duo2:nen.
Asentaja veti yhden piuhan valkoiselle poksille joka toimii ihan nätisti.
Asentaja veti toisen piuhan olkkariin jonne hommasin ko laitteen. Asentaja sano, että pitää olla se jakaja kiinni jotta toimii. Noh kun olen tässä 1h verran pähkäillyt niin en saa sitten toimiin mitenkään kanavia. Ei löydä yhtään mitään.
ohjeiden mukaan tehnyt mitä tuli satshopin kautta niin ei vaan löydä mitään.
Joten voisitteko gurut auttaa? Jos ei valkene niin kyselkää. Olen ihan n00b sat asioissa