Viasat HD tallentava + Logitech Harmony

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

perttis

Huoltovalikon jäsen
Viasat HD tallentava + Logitech Harmony

Yritin googletella tietoa, mutta nirkoisesti löytyy.
Onko kellään tiedossa osaako Logitech Harmonyt ohjata tuota Viasatin HD tallentavaa purnukkaa, joka lienee PACE alkujansa.

Hankin juuri sonyn vahvistimen, jossa RM-AAP024 ohjain, mutta sen manuaalissa olevat PACEn ohjauskoodit eivät tuota toivottua tulosta.
 

Ryp

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

perttis

Huoltovalikon jäsen
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös