Viasat HD tallentava + Logitech Harmony
Yritin googletella tietoa, mutta nirkoisesti löytyy.
Onko kellään tiedossa osaako Logitech Harmonyt ohjata tuota Viasatin HD tallentavaa purnukkaa, joka lienee PACE alkujansa.
Hankin juuri sonyn vahvistimen, jossa RM-AAP024 ohjain, mutta sen manuaalissa olevat PACEn ohjauskoodit eivät tuota toivottua tulosta.
Yritin googletella tietoa, mutta nirkoisesti löytyy.
Onko kellään tiedossa osaako Logitech Harmonyt ohjata tuota Viasatin HD tallentavaa purnukkaa, joka lienee PACE alkujansa.
Hankin juuri sonyn vahvistimen, jossa RM-AAP024 ohjain, mutta sen manuaalissa olevat PACEn ohjauskoodit eivät tuota toivottua tulosta.