jukkhein
Huoltovalikon jäsen
- Sijainti
- Varsinais-suomi
Mulla olis tommonen relekortti, mutta nyt kun napista painaa ja irrottaa, niin rele jää vetämään.
Pitäisi saada se ohjelmoitua niin, ettei se vedä kuin sen aikaa kuin painaa nappia.
Onko kellään kokemusta näistä relekorteista. google antaa jotain tietoa, mutta olen löytänyt vain ohjelmia jolla ohjata niitä, mutta ei semmosta jolla saisi sen ohjelmoitua.
Vellemanin omat sivut ei tiedä muuta kuin siirtää kysymys muualle. Viimeisin linkki ei edes toimi.
Pitäisi saada se ohjelmoitua niin, ettei se vedä kuin sen aikaa kuin painaa nappia.
Onko kellään kokemusta näistä relekorteista. google antaa jotain tietoa, mutta olen löytänyt vain ohjelmia jolla ohjata niitä, mutta ei semmosta jolla saisi sen ohjelmoitua.
Vellemanin omat sivut ei tiedä muuta kuin siirtää kysymys muualle. Viimeisin linkki ei edes toimi.