timoj
Huoltovalikon jäsen
Onko palstalaisilla tuntumaa millä hinnalla tuollaiset 2,4m (polarmount) ja 3m Aerialit voisi myydä? Ostaako/haluaako niitä edes kukaan vai onko kyse alumiiniromusta ja oikea osoite on romukauppa?
En ole Toria seurannut, ei ole mitään tuntumaa nykytilanteeseen. Aika hurjalla hinnalla niitä uutena yhä myydään, mutta ei taida ostajia jonoksi asti olla.
En ole Toria seurannut, ei ole mitään tuntumaa nykytilanteeseen. Aika hurjalla hinnalla niitä uutena yhä myydään, mutta ei taida ostajia jonoksi asti olla.