Tallentava HD viritin ja tallennusten tekstit
Omassa Viasat HD boksissa joissakin tallenteissa tekstityksen ajoitus vaeltelee.
Eli välillä on synkassa, mutta jää jälkeen ärsyttävästi hetken päästä.
Pausen jälkeen taas hetken ovat synkassa mutta sitten taas lipsuu.
Ja tuo vielä menee epäloogisesti, jotkut tallenteet ovat ok, mutta suurimmassa osassa tuo ongelma on.
Löytyykö vinkkejä?
Omassa Viasat HD boksissa joissakin tallenteissa tekstityksen ajoitus vaeltelee.
Eli välillä on synkassa, mutta jää jälkeen ärsyttävästi hetken päästä.
Pausen jälkeen taas hetken ovat synkassa mutta sitten taas lipsuu.
Ja tuo vielä menee epäloogisesti, jotkut tallenteet ovat ok, mutta suurimmassa osassa tuo ongelma on.
Löytyykö vinkkejä?