Hei,
Olen tuore käyttäjä näissä satelliittihommissa ja kaipaan vähän neuvoja.
Laitekokoonpano:
80cm triax 4 mikropäätä (0.1dB) ja 4/1 diseqc 2.0.
Virittimenä toimii Relook Mago HD (openATV 4.2)
0.8W
4.8E
13.0E
18.2E
Kaapelia (Tellu 7 noin 35 metriä) virittimen ja lautasen välillä on noin 45 metriä.
Ongelma:
Boksi löytää kanavia ja osa toimii hienosti (snr40-76%), mutta suuri osa kanavista jää mustaksi ja SNR on 0%. Tiedän että nämä kyseiset kanavat pitäisi näkyä. Olen kokeillut yksittäistä mikropäätä ilman kytkintä.
Kiitos!
-Ss_sjo-
Olen tuore käyttäjä näissä satelliittihommissa ja kaipaan vähän neuvoja.
Laitekokoonpano:
80cm triax 4 mikropäätä (0.1dB) ja 4/1 diseqc 2.0.
Virittimenä toimii Relook Mago HD (openATV 4.2)
0.8W
4.8E
13.0E
18.2E
Kaapelia (Tellu 7 noin 35 metriä) virittimen ja lautasen välillä on noin 45 metriä.
Ongelma:
Boksi löytää kanavia ja osa toimii hienosti (snr40-76%), mutta suuri osa kanavista jää mustaksi ja SNR on 0%. Tiedän että nämä kyseiset kanavat pitäisi näkyä. Olen kokeillut yksittäistä mikropäätä ilman kytkintä.
Kiitos!
-Ss_sjo-