Jumppamies
Huoltovalikon jäsen
Vaikuttaisi että QD-OLED on se tän vuoden juttu TV-markkinoilla, korjaa perus OLEDin pahimmat kompastuskivet tarjoten samalla paremman kuvan. Harmi että aluksi tulee vain 55" ja 65" mallit, eli jäädään odottamaan isompia paneeleita.