Pari iltaa tullut nyt kokeiltua Vu+Duo2:sta satshopin omalla imagella. Nyt innostuin kokeilemaan OpenATV imagea ja otin vixien puolella varmuuskopiot ja latasin ATV:n, mutta en pysty palauttelemaan mitään asetuksia.
Suurin ongelma on tietenkin se että oscam ei nyt tietenkään toimi. Mitenkä saisin tuon oscamin toimimaan ATV:ssa?
Tuolta Downloadable plugins osiosta yritin katsella mutta en sieltä sitä ainakaan löytänyt.
Paljon olisi muitakin kysymyksiä mutta palaillaan niihin jahka saan kuvaa taas ruutuun.
Suurin ongelma on tietenkin se että oscam ei nyt tietenkään toimi. Mitenkä saisin tuon oscamin toimimaan ATV:ssa?
Tuolta Downloadable plugins osiosta yritin katsella mutta en sieltä sitä ainakaan löytänyt.
Paljon olisi muitakin kysymyksiä mutta palaillaan niihin jahka saan kuvaa taas ruutuun.
