Luin jutut Rasberry soittimesta ja aloin rakentaa omaa versiota musiikkisoittimesta. Lähtökohtana on Kiinasta tilattu 2x25w bluetooth ULA vastaanotin. Koteloksi löysin Tivoli radion jalopuukuoret ja etulevy on kiiltävää valkoista kylpyhuonelevyä, siihen upotan kaiuttimet ja valkoisen Kiinan audio keskusyksikön. Virtalähde tulee vanhasta matkaradiosta, stabiloitua laatuvirtaa. Kännykkä telineen värkkään laitteen päälle, niin on helppo käytellä Replayo, Tunein tms sovellusta. Eihän tuossa oikeasti ole kuin jotain 2x5w. Äänenlaatu on kiinni kaiuttimista, joten mietin, jos kävisi Starelec putiikista hakemassa 4 tuuman autokaiuttimet tai sitten otan ilmaiset ämyrit hylätyistä aktiivi tietokonekaiuttimista. Laitan kuvan, kun olen saanut laitteeseen kaiuttimet kiinni.