Yritän saada jonkun lisäsatelliitin, kun on vanha diseqc 2-1 kytkin varastossa. Astra 19.2E ei näy, Hotbird sekin liian heikko. Olisiko joku 30.5E tai muu isompi itäsatelliitti mahdollinen noin 100cm lautasella? Jos peruuttaisin peiliä 10m, voisi näkyä enemmän, mutta se on turhan suuritöinen homma.