Kysymys- ratkaistu 28.2E ympärille sivusyöttö

Sivustoa
		sponsoroi SatShop.fi

teletabbi

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Vaasa
Yritän saada jonkun lisäsatelliitin, kun on vanha diseqc 2-1 kytkin varastossa. Astra 19.2E ei näy, Hotbird sekin liian heikko. Olisiko joku 30.5E tai muu isompi itäsatelliitti mahdollinen noin 100cm lautasella? Jos peruuttaisin peiliä 10m, voisi näkyä enemmän, mutta se on turhan suuritöinen homma.
 

northern*star

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Etelä-Karjala
Laitteisto
Antenni-tv:

Televes DAT Boss LR (MUX B, C ja E)
Triax Unix 100 (Venäjän/ Karjalan MUX 1 ja 2)

Satelliitti: 90'E - 30'W
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

northern*star

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Etelä-Karjala
Laitteisto
Antenni-tv:

Televes DAT Boss LR (MUX B, C ja E)
Triax Unix 100 (Venäjän/ Karjalan MUX 1 ja 2)

Satelliitti: 90'E - 30'W
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Kari_CH

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Jyväskylä
Laitteisto
Samsung 75QN800A 8K
Vu+ Duo4K SE
Dreambox DM-8000
Panasonic_UB700EG
Denon AVC-X6700H Atmos 7.1.6
4x Canton Karat
1x Canton Ergo ja Karat AS 500 SC
2x B&W 685 S2
4x B&W 686 S2
2x Genelec 8100A
HTPC
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 

Samzam

Huoltovalikon jäsen
Sijainti
Kanta-Häme
Laitteisto
Vu+ Ultimo 4K, 4xT2,2xS2, OpenATV, 107*113cm offset + GT-DM14MG kääntömoottori 86.5E-36W.
Sinun tulee rekisteröityä nähdäksesi muutakin kuin ensimmäisen viestin sisältö.
 
Takaisin
Ylös