Hei, uusi TCL-tv ostettu ja vielä syyskesään asti Elisan kallis viihde premium boksi käytössä ja AV-kotiteatteriin yhdistettynä. Minkälainen android TV-boksi kannattaisi tuon Elisan tilalle hankkia? Jonkun verran tulee tallennuksia tehtyä mutta ei välttämätöntä. Tivimaten kautta leffoja ja sarjoa pääasiassa seurattua toki normi tv-ohjelmia Ylen uutisia ja urheilua. Kiitos hyvistä ehdotuksista!
